Steg 1 – Information om uppdrag

Du som behöver hjälp skickar ett e-mail till oss med följande information om uppdraget:

  • Arbetsroll
  • Startdatum
  • Omfattning (heltid/deltid/antal timmar)
  • Antal konsulter
  • Specifika krav för arbetsrollen
  • Adress
  • Telefonnummer till kontaktperson

Enkelt och smidigt, inga långa uppstartsmöten eller krångliga kravprofiler

Steg 2 – Kandidatpresentation

Vi matchar ditt uppdrag med aktuella kandidater som finns tillgängliga, dessa presenteras för dig omgående. Snabbt och smidigt.

KLART

Det ska vara enkel, smidigt att snabbt tillsätta din tjänst tycker vi på Sproutz!

Fakturering – Vi fakturerar i efterhand och tillämpar nöjd kund garanti. Det finns inga dolda avgifter för att anlita Sproutz. Ni betalar enbart för de timmar ni nyttjar – allt för att hjälpa ungdomarna. Inga konstigheter eller krångligheter!

Vi garanterar – pålitliga, positiva och ambitiösa kandidater. Genom att vi redan gjort bakgrundskontroller samt att de tidigare har arbetat för vårt systerföretag Nannynu! är vi övertygade om att ni kommer bli nöjda.

Så, kanske behöver du hjälp med administration, reception, kundtjänst, på förskola, i butik eller till ett event. Tveka inte, kontakta oss idag.